ПРОГРАМ

Телевизија: екран који се мења

Уторак, 26. април у 20 часова, УК Пароброд

Идеја друге по реду теме о феноменима телевизије, је свеприсутни забавни садржај у свим својим облицима. Форма, стратегија продукција, избор садржаја су елементи, који пласирају, али и трасирају тржиште и посредно утичу на гледалачку свест.

Забава као формат је на известан начин блиско везана и за комерцијални простор. Паралелно са развојем технологије, током телевизијске историје забавни програми су били главни и неминовни део друштвене активности, менталитетских особености публике, размене порука, простор за субверзију, критику и приказ општих потреба и норми друштва.

Забава је од катодних цеви до лед екрана била директан индикатор општих глобалних и локалних околности.

Колико забавни садржаји попут музике, квизова, колажних емисија, ријалити шоу и ток шоу програма, али и информативних формата, који се све чешће доживљавају као шоу програм, утичу на гледаоце, као и то шта су етичке норме забавних формата, какве су уредничке моћи, како се забавни садржај осмишљава, развија и продукује, уз Петра Станојловића говориће и његова гошћа, уредница и ТВ лице РТС, Драгана Косјерина.

chevron-downmenu-circlecross-circle