Концерт "Вече оперских арија" на коме ће наступити Анастасија Мињевић (сопран) и Сања Косанић (сопран) одржаће се у уторак 24. децембра у 19ч у Пароброду.
БИОГРАФИЈА:
Анастасија Мињевић, сопран, рођена је 21. априла 1985. године у Београду. Музичко образовање, на одсеку за соло певање, Анастасија Мињевић започела је 2000. године у класи професора Милојка Пајевића у Музичкој школи „Др Војислав Вучковић“. На такмичењу поменуте школе 2003. године, са својих 18 година осваја прву награду и похвалу за најталентованијег младог извођача. Бројне наступе је остварила у средњој школи наступајући заједно са својим професором у дуету, као и у музејима широм Србије, од којих се издваја наступ у Етнографском музеју где је имала свој први реситал као и у Галерији „Прогрес“ где је отпевала одломке из опере „Орфеј и Еуридика“ К. Глука.
Основне академске студије соло певања започиње 2004. године у класи професорке Весне Опсенице при Академији лепих уметности. Дипломирала је у класи професорке Јасне Шајновић. Године 2008. у оквиру Дана камерне музике наступа са квартетом гитара у Библиотеци „Милутин Бојић“.
Специјалистичке студије завршила је 2011. године у класи професорке Оливере Грујић Славић, такође при Академији лепих уметности, отпевавши улогу Виолете из опере „Травијата“ Ђ. Вердија. Похађала је три Београдске барокне академије које представљају својеврсну подлогу на пољу ране музике за певаче и инструменталисте. Поменуту радионицу водила је светски познати контраалт Маријана Мијановић и диригент и чембалиста Предраг Госта. Похађала је и мастерклас познатог сопрана Дарине Такове из Бугарске при оперском фестивалу „Operosa“.
Милица Илић је пијанисткиња специјализована у домену камерне музике и корепетиције. Студије клавира завршила је у класи проф. Дејана Стошића на Факултету музичке уметности у Београду, где наставља усавршавање на специјалистичким студијама камерне музике у класи проф. Јасне Туцовић. Докторске студије камерне музике завршила је у класи проф. Зорице Ћетковић, одбранивши рад на тему Дебисијевих дела за клавирски дуо. На Факултету музичке уметности у Београду је запослена као уметнички сарадник на катедри за Соло певање. Специјализовала се у области оперске корепетиције на Интернационалној оперској академији у Генту (Белгија). Од 2016. године је гостујући предавач на курсу Sound Worlds, катедре ArtScience Краљевског конзерваторијума у Хагу. Милица је веома активна као извођач у земљи и иностранству, наступајући превасходно са вокалним солистима, али и у оквиру других ансамбала. Активна је и као композитор и њена дела су извођена у Србији, Белгији, Холандији, Аустрији, Немачкој и Индонезији. Истичу се њена вокално-инструментална дела - XX, моноопера за шизофрени глас и напете жице, Више – музички комад за два клавира, баритон, глумца и хор викача, као и камерна трилер опера у три епизоде (a)Mantis Religioza.
Ансамбл „Струјомер“ (Маја Михић, клавир, Марко Пантелић, баритон и Немања Станковић, виолончело) је 2019. године организовао ауторски концерт Миличине музике на коме су премијерно извели Сасвим обичну свиту за клавир и виолончело, Тужне шансоне за баритон и клавир као и Електричну поему II за баритон, виолончело и клавир. Сасвим обична свита нашла је место на компакт диск издању Трагови, Немање Станковића а Higher - dance suite на албуму Let’s dance! Ноеми и Енике Герег. Милица се као диригент окушала у две продукције: опера „Мадалена“, (С. Прокофјева) и „Бела ружа“ (У. Цимермана).