Медији у бизнису, бизнис у медијима
На другом сусрету циклуса посвећеног медијској култури, отвориће се теме посвећене односу бизниса и медија, медијским маркетиншким кампањама, медијским инвент концептима, утицајима медија на произвођаче, менаџере и потрошаче... Иако су медији данашњице чиниоци бизнис амбијента, економије и индустрије, остаје упитан ток њихове појединачне и заједничке одрживости и отворено питање заједничке будућности и појединачних перспектива, што ће бити предмет разговора на овом сусрету.
Везе између комерцијалног и естетског, концептуалног и профитног, креативног и маркетираног, само су нека од питања о којима ће бити обележен догађај који предстоји.
Модератор ванр. проф. Петар Станојловић, редитељ, на поменуте теме разговараће са ванр. проф. др Душаном Стојаковићем, продуцентом, менаџером, маркетиншким и стручњаком за одрживи развој.