Izložba predstavlja tri mlade umetnice iz Srbije, koje kroz fotografiju na svoj način dokumentuju muzičku alternativnu i kulturnu scenu u zemlji i regionu. Od malih zamračenih klubova do velikih i svetlih bina, tri različita senzibiliteta prošaraće zidove UK Stari Grad podsećajući na tinejdžerske sobe i vraćajući se onom osećaju od kojeg je sve krenulo u ljubavi prema muzici.
Anastasija Asja Zec, ovom izložbom prvi put predstavlja svoje radove beogradskoj publici. Prvu koncertnu fotografiju napravila je 2014. godine, ali joj se aktivno posvećuje tek od 2016. godine. „Koncertnu fotografiju smatram za jednu od težih. Fotograf nema kontrolu nad svetlom, subjektom, a vrlo često ni nad mestom odakle fotografiše. Zato je svaki koncert jedinstven izazov, neponovljiv i istinit.”
Jovana Milovanović – Skullcheez je više puta prvonagrađeni koncertni fotograf i najmlađi učesnik izložbe „50 godina koncertne rock fotografije u Srbiji”, sa aktivnim fotografskim prisustvom na muzičkoj sceni od 2012. do 2015. godine, kada fotografiše za lokalne portale i magazine. Od 2018. sarađuje sa Američkim muzičkim portalom Music Existence. Završila je VŠSS Beogradsku Politehniku, smer grafički dizajn, sa završnim radom iz fotografije pod nazivom „Fotografija i muzika”. Svoje radove izlagala je i u kolektivnim izložbama Foto saveza Srbije i Međunarodnog salona fotografije.
Milica Cvetković – Autosugestija je snimatelj, fotograf i student kamere na FDU. Od 2015. godine fotografiše za nekoliko domaćih muzičkih portala i autor je muzičkih alternativnih spotova. „Za mene je koncertna fotografija prva ljubav. Prvi aparat sam kupila s namerom da zabeležim „pravi” trenutak na sceni, dok usputno uživam u svakoj svirci. Postoji nešto duboko u emociji koja nastaje u odnosu publike i izvođača, taj trenutak je ključan. Borimo se u haotičnosti, i tu smo da taj trenutak osetimo, zabeležimo i prenesemo